suma: 0,00 zł do kasy
Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

Sklep internetowy, działający pod adresem www.MojaFerma.pl prowadzony jest przez firmę Galwet Sp. z o.o., 54-134 Wrocław, ul.Koszykarska 6A, NIP: 508-008-35-96

Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem strony www.MojaFerma.pl. Zamówienia można składać bezpośrednio poprzez sklep internetowy, telefonicznie lub przez e-mail. Oprócz wysyłki kurierskiej i do paczkomatów, możliwy jest odbiór osobisty zamówień we Wrocławiu na ul. Koszykarskiej 6A.
 
Zakupy przez Kupujących są dokonywane w ramach umów zawieranych na odległość, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000r. nr 22, poz. 271 z późn. zm.).
 

2. PRAWA AUTORSKIE

1. Treść strony internetowej Sklepu MojaFerma.pl jest chroniona prawami autorskimi. Kopiowanie przetwarzanie,    rozpowszechnianie i publikowanie tylko za pisemną zgodą Właściciela.

2. Nazwy firm, ich znaki towarowe, logo, zdjęcia i ilustracje produktów umieszczone na stronie Sklepu MojaFerma.pl mają charakter wyłącznie informacyjny. Wszelkie prawa zastrzeżone.

 

3. ZASADY DOKONYWANIA ZAKUPÓW

1. Zakupy w sklepie internetowym MojaFerma.pl mogą być dokonywane wyłącznie przez osoby pełnoletnie.

2. Składanie zamówień w sklepie odbywa się poprzez:

a) Wypełnienie formularza zamówienia na stronie internetowej sklepu MojaFerma.pl

b) Kontakt telefoniczny pod wskazane numery kontaktowe: 606 850 601 | 604 959 900

c) Przesłanie zamówienia e-mailem na adres: info@mojaferma.pl

3. Podstawowym warunkiem przyjęcia zamówienia do realizacji jest prawidłowe podanie danych zamawiającego (imię i nazwisko, telefon kontaktowy, e-mail, adres wysyłki, dane do faktury). Sklep MojaFerma.pl zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości tzn. błędnie wypełnionych, bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym będzie możliwe potwierdzenie zamówienia lub z powodu nie dostarczenia wymaganego oświadczenia klienta dotyczącego szczegółowego stosowania prekursorów materiałów wybuchowych przy zakupie wskazanych produktów.

4. Zamieszczone na stronach sklepu ceny są jedynie zaproszeniem do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego i nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. W szczególności wyłączone zostaje zastosowanie postanowień art. 682 Kodeksu cywilnego. Prezentowany katalog produktów nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a ma jedynie charakter informacyjny.

5. Przyjęcie przez sklep MojaFerma.pl każdego złożonego zamówienia jest potwierdzane drogą e-mailową lub/i telefoniczną przez obsługę sklepu. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia zamówienia przez obsługę sklepu MojaFerma.pl.

6. Wysyłając zamówienie, Zamawiający oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu sklepu, w szczególności z możliwością odstąpienia od umowy, zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271) i akceptuje jego postanowienia.

7. Sklep internetowy MojaFerma.pl przyjmuje zamówienia poprzez e-sklep i e-mail przez całą dobę we wszystkie dni w roku, a telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00. Zamówienia złożone poprzez e-sklep w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą w pierwszym dniu roboczym następującym po dniu, w którym zamówienie zostało złożone.

8. Sklep internetowy MojaFerma.pl zastrzega sobie prawo odrzucenia błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy zamówienia. Zamówienia będą odrzucane również gdy:

a) transakcji nie uda się zautoryzować w systemie płatniczym (skuteczna autoryzacja oznacza zablokowanie na koncie karty płatniczej Zamawiającego kwoty odpowiadającej wartości zamówienia wraz z kosztem przesyłki)

b) we wskazanym czasie nie zostanie uiszczony przelew w należytej wysokości

c) przesyłka nie zostanie odebrana od kuriera

9. Zamówienia w sklepie internetowym MojaFerma.pl są realizowane wyłącznie na terenie Polski. Zamówienia należy składać w języku polskim. Oferta sklepu internetowego MojaFerma.pl obowiązuje wyłącznie na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.

10. Ceny podawane w sklepie internetowym MojaFerma.pl są cenami wyrażonymi w złotych polskich (PLN) i zawierają podatek VAT. Sklep MojaFerma.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cen bez uprzedniego informowania o tym Zamawiającego. Z zastrzeżeniem, że zmiany cen nie dotyczą zamówień będących w trakcie realizacji. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez MojaFerma.pl.

11. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności szybkimi przelewami jest PayPro S.A. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta , po otrzymaniu przez sklep MojaFerma.pl potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność. Płatności można realizować za pomocą kart płatniczych Visa i MasterCard.

12. Sklep MojaFerma.pl każdorazowo wystawia dokument sprzedaży, którym jest paragon lub faktura VAT.

13. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Zamawiający jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).

 

4. WARUNKI DOSTAWY TOWARÓW

1. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2. Sklep MojaFerma.pl zobowiązuje się do rozpatrzenia złożonego zamówienia najpóźniej w terminie 24 godzin roboczych od momentu złożenia przez Zamawiającego zamówienia przez wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia dostępnego na stronie www.mojaferma.pl, bądź e-mailem (za wyjątkiem patrz pkt. 3.7)

3. Rozpatrzenie złożonego zamówienia przebiega następująco:

a) w ciągu kilku godzin od złożenia zamówienia pracownik sklepu MojaFerma.pl skontaktuje się z klientem i telefonicznie potwierdzi zamówienie. W przypadku, kiedy w przeciągu 48 godzin próba potwierdzenia nie powiedzie się, zamówienie zostanie anulowane.

4. Ostateczne zaakceptowanie zamówienia oznacza, że do Zamawiającego zostaje wysłany zamówiony towar. Gdy płatność następuje przelewem, towar zostaje wysłany do Zamawiającego, gdy na rachunek MojaFerma.pl wpłyną odpowiednie środki. Zamawiający na własną prośbę może otrzymać wiadomość e-mail informującą o danych na temat numeru przesyłki, przewidywanego czasu dostarczenia oraz numeru wystawionej faktury / paragonu. W przypadku wybrania płatności szybkim przelewem realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez operatora PayPro S.A.

5. W momencie odbioru przesyłki Zamawiający ma obowiązek sprawdzić wygląd zewnętrzy paczki w obecności pracownika firmy doręczającej. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona lub w opakowaniu firmy kurierskiej Zamawiający zobowiązany jest nie przyjmować przesyłki (wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu Cywilnego) i sporządzić z osobą dostarczającą „Protokół szkody” z datą odbioru paczki. Pokwitowanie kurierowi odbioru przesyłki zamyka drogę postępowania reklamacyjnego. Postępując w ten sposób Zamawiający nieświadomie sam zrzeka się przysługującego mu ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. Następnie powinien niezwłocznie powiadomić Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego MojaFerma.pl drogą e-mailową: info@mojaferma.pl lub telefonicznie.

6. Przewidywany czas dostawy zamówień wynosi od 48 godzin roboczych do 5 dni. Koszt dostawy jest stały i wynosi 18,50 zł brutto przy jednorazowym zamówieniu do 500,00zł brutto. Zamówienia na łączną kwotę powyżej 500,00 zł brutto są realizowane na koszt Sklepu Internetowego.

 

5. REKLAMACJE I GWARANCJE

1. Sklep Mojaferma.pl jest wyłącznie dystrybutorem produktów i nie ponosi żadnej odpowiedzialności materialnej za działanie sprzedawanych produktów. Reklamacje dotyczące tego aspektu należy kierować bezpośrednio do importerów i producentów, których dane znajdują się na opakowaniach towaru.

2. W przypadku stwierdzenia wady produktu nie wynikającej z transportu (patrz pkt 3.5), reklamacja powinna zostać skierowana bezpośrednio do MojaFerma.pl, dlatego Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką na adres: 54-134 Wrocław, ul. Koszykarska 6A na koszt własny. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem.

3. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument zakupu, zwrot możliwy jest tylko z dokumentem sprzedaży.

4. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep MojaFerma.pl przesyłki z reklamowanym produktem.

5. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania towaru), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Reklamacja powinna zawierać opis wady towaru oraz dzień powstania wady. Klient ma prawo do rękojmi zgodnie z kodeksem cywilnym.

6. Proces reklamacji odbywa się w oparciu o zgłoszenie telefoniczne lub e-mailowe na adres: info@mojaferma.pl

 

6. ZWROTY ZAKUPIONYCH TOWARÓW

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”,(Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

2. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Zamawiający powinien odesłać towar należycie zapakowany w terminie 14 dni od jego otrzymania. Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez Zamawiającego.

3. Zwroty dopuszczalne są tylko w przypadku towaru nie używanego (nie noszącego jakichkolwiek śladów próby używania) oraz oryginalnie opakowanego, jeżeli towar występował w opakowaniu.

4. Jeśli wszystkie ww. warunki zwrotu towaru zostaną spełnione, zwrot pieniędzy w wysokości ceny odesłanego towaru (zwrotowi nie podlegają koszty dostawy), nastąpi w ciągu 7 dni na wskazane przez Zamawiającego konto. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący zgodzi się na inne rozwiązanie.

 

7. PROCEDURY BEZPIECZEŃSTWA I POUFNOŚĆ

Sklep MojaFerma.pl przestrzega procedur bezpieczeństwa zgodnie z wymogami prawa.

1. Gwarancja realizacji zamówienia

1. Sprzedaż jest realizowana na podstawie złożonego w sklepie zamówienia, które jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży między sklepem MojaFerma.pl a Zamawiającym. Do jej zawarcia dochodzi w momencie telefonicznego potwierdzenia zamówienia przez pracownika Mojaferma.pl.

2. Umowa wiąże strony do realizacji zobowiązań. W przypadku Kupującego – do opłacenia zamówienia, w przypadku MojaFerma.pl – do dostarczenia zamówionego towaru.

2. Ochrona praw konsumenckich

1. Zgodnie z ustawą z dnia 2 marca 2000 roku “O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny”, (Dz.U. 2000 Nr 22, poz. 271), Zamawiający może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Warunkiem jest nienaruszony stan towaru i złożenie stosownego oświadczenia na piśmie w terminie dziesięciu dni.

2.  Zamawiający ma prawo, a nawet jest zobowiązany, nie przyjąć przesyłki z towarem zakupionym w MojaFerma.pl, jeśli towar uległ uszkodzeniu w czasie transportu. Wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego. Zamawiający powinien sporządzić z osobą dostarczającą „Protokół szkody” z datą odbioru paczki (plik do pobrania). Samo pokwitowanie odbioru przesyłki zamyka drogę postępowania reklamacyjnego. Postępując w ten sposób Zamawiający nieświadomie sam zrzeka się przysługującego mu ustawowego prawa do odstąpienia od umowy. Po wypełnieniu formularza Zamawiający powinien niezwłocznie powiadomić Biuro Obsługi Klienta sklepu internetowego MojaFerma.pl drogą mailową : info@mojaferma.pl lub telefonicznie 604 959 900 | 606 850 601.

3. Zamawiający ma prawo zareklamować wadliwy towar. W przypadku stwierdzenia wady produktu nie wynikającej z transportu, reklamacja powinna zostać skierowana bezpośrednio do MojaFemra.pl, dlatego Zamawiający powinien odesłać wadliwy produkt przesyłką na adres: ul. Koszykarska 6A, 54-134 Wrocław na koszt własny. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od otrzymania przesyłki z wadliwym produktem. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu.

3. Ochrona danych osobowych

1. Wypełnienie danych w formularzu zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych Zamawiającego przez MojaFerma.pl (zgodnie z Postanowieniami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 UE z dnia 27 kwietnia 2016r. Dane osobowe Zamawiającego będą przetwarzane tylko i wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia, w tym wystawienia faktury i prowadzenia sprawozdawczości finansowej. Dane te są poufne i nie będą ujawniane osobom trzecim.

2. Dane osobowe Kupującego chronione zgodnie z ustawą o danych osobowych nie są przekazywane, odsprzedawane ani użyczane innym osobom lub instytucjom są konieczne w celu wywiązania się z umowy kupna – sprzedaży towarów i usług.

3. Dostęp do danych osobowych posiada jedynie administrator sklepu internetowego.

4. Każdy Kupujący, który wypełnił formularz zamówienia ma możliwość dostępu do dotyczących go danych w celu ich weryfikacji, modyfikacji lub wystąpienia o ich usunięcie pisząc na adres info@mojaferma.pl.

 

8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Firma Galwet Sp. z o.o. – właściciel serwisu www.MojaFerma.pl -  zastrzega sobie prawo do:

  • zmiany cen oraz ilości towarów w ofercie sklepu internetowego w ciągu dnia
  • wycofania poszczególnych produktów z oferty sklepu internetowego Mojaferma.pl
  • wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego Mojaferma.pl
  • przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych i wyprzedaży

2. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa polskiego, w tym zwłaszcza Kodeksu Cywilnego (ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r., Dz.U. z 1964r. nr 16, poz. 93 z późn. zm.) oraz powołanej wyżej ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów.

3. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.

4. W przypadku chęci zamówienia hurtowego, prosimy o kontakt na adres info@mojaferma.pl

5. Sądem właściwym dla rozpatrywania sporów wynikających z umowy sprzedaży jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl