
1. Jak złożyć zamówienie?
Po wyszukaniu odpowiedniego produktu prosimy o dodanie pozycji do koszyka – aby upewnić się że wszystkie pozycje się zgadzają udostępniamy dla Państwa funkcję podglądu listy zakupów. Omyłkowo dodane pozycje można usunąć, lub zmienić ilość zamówionych sztuk. Po złożeniu zamówienia prosimy o podanie danych czy dane adresowe są poprawne. Każde zamówienie jest przez nas potwierdzane telefonicznie.
2. Jak się zarejestrować?
Rejestracja jest bardzo prosta. Po kliknięciu w odnośnik 'Zarejestruj się' należy podać dane wymagane przy rejestracji wraz z adresem e-mail. Oświadczamy, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 z 1997 poz. 883., że dane są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich modyfikacji, jak i usunięcia pisząc na adres info@mojaferma.pl. Szczegóły znajdziecie Państwo w stopce w zakładce 'RODO'.
3. Czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje?
Zarejestrowanie się w naszym serwisie nie pociąga ze sobą żadnych konsekwencji i nie nakłada obowiązków. Rejestracja jest bezpłatna. Dzięki niej jesteśmy w stanie spełnić wszelkie Państwa oczekiwania. Pozwala nam swobodnie kontaktować się z Państwem. Ponadto daje kilka dodatkowych możliwości np.: robiąc kolejne zakupy Kupujący nie musi ponownie wpisywać wszystkich swoich danych.
4. Kto i kiedy potwierdza zamówienia?
Wszystkie zamówienia są potwierdzane telefonicznie przez pracownika naszego sklepu. Podczas rozmowy ustalany jest ostateczny kształt zamówienia, dostępność towarów, czas dostawy i koszty. W dniu wysyłki towaru klient dostaje również SMS z informacją o nadaniu przesyłki i ewentualną kwotą pobrania.
5. Czy jest jakaś kwota minimalna zamówienia?
W naszym sklepie nie ma minimalnej kwoty zamówienia. Wysyłamy pojedyncze sztuki preparatów uwzględniając ewentualnie koszty dostawy.
6. Dostępność produktu.
Przy każdym produkcie umieszczana jest informacja o dostępności. W krytycznych momentach np. ptasia grypa gdy zapotrzebowanie na niektóre towary wzrasta zamówienia realizujemy wg kolejności zgłoszeń. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność produktów u naszych dostawców i telefonicznie przekazujemy te informacje Państwu.
7. Czas realizacji zamówienia
8. Jaka firma kurierska obsługuje Państwa i jakie są koszty wysyłki?
Przesyłki dostarczane są przez kilka firm kurierskich w zależności od pory złożenia zamówienia i gabarytów przesyłki. Korzystamy z usług firm: Inpost, Fedex, DHL i DPD.
Koszt jest uzależniony od łącznej wagi zamówienia. Niezależnie od ilości paczek klient ponosi jeden koszt dostawy.
Wyjątkiem są preparaty sypkie do paszy, u których w karcie produktu jest informacja odnośnie indywidualnych kosztów dostawy.
Waga paczki | Przelew/Płatność online | |
Mini - paczka do 10kg |
18,50 zł | |
Maxi -paczka powyżej 10kg | 29,00 zł | |
Paleta - preparaty z indywidualnym kosztem dostawy powyżej 200kg | 80,00 zł | |
Dostawa Dolfos DOLMIX 20 i 25kg |
15,00 zł |
|
Zamówienie o wartości powyżej 500,00 zł | DOSTAWA GRATIS | |
Paleta powyżej 350kg (preparaty z indywidualnym kosztem dostawy) | DOSTAWA GRATIS |
9. Bezpieczeństwo dostawy.
Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów. Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Przesyłki są dokładnie zabezpieczone. W razie widocznych uszkodzeń przesyłki należy z kurierem na miejscu spisać protokół szkody i w formie skanu lub zdjęcia przesłać do nas.
10. Reklamacja
Zawsze przed odbiorem należy sprawdzić dobrze zawartość w obecności kuriera (czy zawartość przesyłki zgadza się z zamówieniem i danymi na FV oraz czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.) Jeżeli towar jest niezgodny Kupujący ma prawo nie przyjąć przesyłki (wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient może odmówić przyjęcia przesyłki ze względu na widoczne uszkodzenia lub przyjąć przesyłkę i sporządzić z kurierem protokół szkody z dokładnym opisem co zostało uszkodzone i w jakim stopniu, wskazane jest zrobienie zdjęć przesyłki. WAŻNE - odbiorca powinien zachować protokół szkody i niezwłocznie przesłać jego kopię wraz ze zdjęciami na adres info@mojaferma.pl w terminie do 7 dni od czasu doręczenia przesyłki.
Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wynikającej z błędu Sprzedającego zwracane są koszty zamówienia + koszty przesyłek lub w trybie priorytetowym realizowane jest powtórne zamówienie.
WAŻNE: sporządzenie protokołu szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki.
11. Czy realizujecie Państwo zamówienia płatne przy odbiorze?
Oczywiście. To Kupujący wybiera formę płatności podczas składania zamówienia, zarówno na stronie sklepu, jaki telefonicznie. Czy wybraniu opcji " płatność za pobraniem", za towar Kupujący płaci kurierowi przy odbiorze przesyłki.
12. Wystawienie faktury na podstawie paragonu i duplikat faktury
Zgodnie ze znowelizowanymi przepisami dotyczącymi wystawiania Faktury do paragonu, od 1 stycznia 2020 roku przedsiębiorca będzie miał prawo do żądania wystawienia faktury do paragonu na firmę wyłącznie w przypadku, gdy na paragonie zostanie zawarty jego NIP. Jeżeli warunek ten nie zostanie spełniony, sprzedawca nie ma prawa do wystawienia faktury do paragonu na firmę, a nabywca nie może ująć poniesionego wydatku w kosztach podatkowych. Dlatego też przedsiębiorcy powinni prosić o wystawienie faktury w momencie zakupu bądź podawać numer NIP przed wydrukiem paragonu, aby został on zawarty na tego rodzaju dokumencie.
W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o kontakt telefoniczny z opiekunem lub przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia na adres info@mojaferma.pl. Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy.