Producenci
Promocje
Galvit ELEKTROLITY+ 5L nawodnienie w czasie upałów
Galvit ELEKTROLITY+ 5L nawodnienie w czasie upałów
198,80 zł 178,92 zł 184,07 zł 165,67 zł
szt.
FARMAFLORE SOLUBLE 10kg
FARMAFLORE SOLUBLE 10kg
972,00 zł 913,68 zł 900,00 zł 846,00 zł
szt.
Extra-Vit B-KOMPLEX 5L
Extra-Vit B-KOMPLEX 5L
240,00 zł 220,80 zł 222,22 zł 204,44 zł
szt.
EPATRAL 5L
EPATRAL 5L
313,20 zł 269,35 zł 290,00 zł 249,40 zł
szt.
DRAKER RTU opak.1L
DRAKER RTU opak.1L
70,00 zł 60,20 zł 56,91 zł 48,94 zł
szt.
DERGALL Hobby 100ml
DERGALL Hobby 100ml
113,89 zł 90,00 zł 105,45 zł 83,33 zł
szt.
BRONCHIMAX POULTRY 25L
BRONCHIMAX POULTRY 25L
640,00 zł 608,00 zł 592,59 zł 562,96 zł
szt.
BACI 50N (BACITRAL) 5L
BACI 50N (BACITRAL) 5L
183,60 zł 174,42 zł 170,00 zł 161,50 zł
szt.
ANPROSOL AMINOPAN 5L
ANPROSOL AMINOPAN 5L
328,32 zł 279,07 zł 304,00 zł 258,40 zł
szt.
NOBACTEL 5L
NOBACTEL 5L
210,00 zł 189,00 zł 194,44 zł 175,00 zł
szt.
ACTIGREEN 5L
ACTIGREEN 5L
216,00 zł 205,20 zł 200,00 zł 190,00 zł
szt.
Extra-Vit CALCIUM + HyD 5L
Extra-Vit CALCIUM + HyD 5L
259,20 zł 246,24 zł 240,00 zł 228,00 zł
szt.
Pytania i odpowiedzi

 

1.  Jak złożyć zamówienie?

Po wyszukaniu odpowiedniego produktu  prosimy o dodanie pozycji do koszyka – aby upewnić się że wszystkie pozycje się zgadzają udostępniamy dla Państwa funkcję podglądu listy zakupów. Omyłkowo dodane pozycje można usunąć, lub zmienić ilość zamówionych sztuk. Po złożeniu zamówienia prosimy o podanie danych  czy dane adresowe są poprawne. Każde zamówienie
jest przez nas potwierdzane telefonicznie.

2.
Jak się zarejestrować?

Rejestracja jest bardzo prosta. Po kliknięciu w odnośnik '
Zarejestruj się' należy podać dane wymagane przy rejestracji wraz z adresem e-mail. Oświadczamy, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 z 1997 poz. 883., że dane są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich modyfikacji, jak i usunięcia pisząc na adres info@mojaferma.pl. Szczegóły znajdziecie Państwo w stopce w zakładce 'RODO'.

3. Czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje?

Zarejestrowanie się w naszym serwisie nie pociąga ze sobą żadnych konsekwencji i nie nakłada obowiązków. Rejestracja jest bezpłatna. Dzięki niej jesteśmy w stanie spełnić wszelkie Państwa oczekiwania. Pozwala nam swobodnie kontaktować się z Państwem. Ponadto daje kilka dodatkowych możliwości np.: robiąc kolejne zakupy Kupujący nie musi ponownie wpisywać wszystkich swoich danych.

4.
Kto i kiedy potwierdza zamówienia?

Wszystkie zamówienia są potwierdzane telefonicznie przez pracownika naszego sklepu. Podczas rozmowy ustalany jest ostateczny kształt zamówienia, dostępność towarów, czas dostawy i koszty.
W dniu wysyłki towaru klient dostaje również SMS z informacją o nadaniu przesyłki i ewentualną kwotą pobrania.

5. Czy jest jakaś kwota minimalna zamówienia?

W naszym sklepie nie ma minimalnej kwoty zamówienia. Wysyłamy pojedyncze sztuki preparatów uwzględniając ewentualnie koszty dostawy.


6.
Dostępność produktu.

Przy każdym produkcie umieszczana jest informacja o dostępności. W krytycznych momentach np. ptasia grypa gdy zapotrzebowanie na niektóre towary wzrasta zamówienia realizujemy wg kolejności zgłoszeń. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność  produktów u naszych dostawców i telefonicznie przekazujemy te informacje Państwu
.

7. Czas realizacji zamówienia

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi 24 do 48 godzin - jeśli produkt znajduje się na magazynie.
Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy.
Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych. Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłka jest jeden raz awizowana.


8.
Jaka firma kurierska obsługuje Państwa i jakie są koszty wysyłki?

Przesyłki dostarczane są przez kilka firm kurierskich w zależności od pory złożenia zamówienia i gabarytów przesyłki. Korzystamy z usług firm: Inpost, Fedex, DHL i DPD.

Koszt jest uzależniony od łącznej wagi zamówienia. Niezależnie od ilości paczek klient ponosi jeden koszt dostawy. 

Wyjątkiem są preparaty sypkie do paszy, u których w karcie produktu jest informacja odnośnie indywidualnych kosztów dostawy.

Waga paczki Przelew/Płatność online  
Mini - paczka do 10kg
           18,50 zł  
Maxi -paczka powyżej 10kg            29,00 zł  
Paleta - preparaty z indywidualnym kosztem dostawy powyżej 200kg            80,00 zł  
Dostawa Dolfos DOLMIX 20 i 25kg
           15,00 zł
 
     
Zamówienie o wartości powyżej 500,00 zł    DOSTAWA GRATIS  
Paleta powyżej 350kg (preparaty z indywidualnym kosztem dostawy)    DOSTAWA GRATIS  
 

9. Bezpieczeństwo dostawy.

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów.
Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Przesyłki są dokładnie zabezpieczone. W razie widocznych uszkodzeń przesyłki należy z kurierem na miejscu spisać protokół szkody i w formie skanu lub zdjęcia przesłać do nas.

10.
Reklamacja

Zawsze przed odbiorem należy sprawdzić dobrze zawartość w obecności kuriera (czy zawartość przesyłki zgadza się z zamówieniem i danymi na FV oraz czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.)
Jeżeli towar jest niezgodny Kupujący ma prawo nie przyjąć przesyłki (wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient może odmówić przyjęcia przesyłki ze względu na widoczne uszkodzenia lub przyjąć przesyłkę i sporządzić z kurierem protokół szkody z dokładnym opisem co zostało uszkodzone i w jakim stopniu, wskazane jest zrobienie zdjęć przesyłki. WAŻNE - odbiorca powinien zachować protokół szkody i niezwłocznie przesłać jego kopię wraz ze zdjęciami na adres info@mojaferma.pl w terminie do 7 dni od czasu doręczenia przesyłki.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wynikającej z błędu Sprzedającego  zwracane są koszty zamówienia + koszty przesyłek lub w trybie priorytetowym realizowane jest powtórne zamówienie.

WAŻNE:
sporządzenie protokołu szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki.


11. Czy realizujecie Państwo zamówienia płatne przy odbiorze?

Oczywiście. To Kupujący wybiera formę płatności podczas składania zamówienia, zarówno na stronie sklepu, jaki telefonicznie. Czy wybraniu opcji " płatność za pobraniem", za towar Kupujący płaci kurierowi przy odbiorze przesyłki.


12. Wystawienie faktury na podstawie paragonu i d
uplikat faktury

Zgodnie ze znowelizowanymi przepisami dotyczącymi wystawiania Faktury do paragonu, od 1 stycznia 2020 roku przedsiębiorca będzie miał prawo do żądania wystawienia faktury do paragonu na firmę wyłącznie w przypadku, gdy na paragonie zostanie zawarty jego NIP. Jeżeli warunek ten nie zostanie spełniony, sprzedawca nie ma prawa do wystawienia faktury do paragonu na firmę, a nabywca nie może ująć poniesionego wydatku w kosztach podatkowych. Dlatego też przedsiębiorcy powinni prosić o wystawienie faktury w momencie zakupu bądź podawać numer NIP przed wydrukiem paragonu, aby został on zawarty na tego rodzaju dokumencie.

W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o kontakt telefoniczny z opiekunem lub przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia na adres info@mojaferma.pl. Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl