suma: 0,00 zł do kasy
Pytania i odpowiedzi

 

1.  Jak złożyć zamówienie?

Po wyszukaniu odpowiedniego produktu  prosimy o dodanie pozycji do koszyka – aby upewnić się że wszystkie pozycje się zgadzają udostępniamy dla Państwa funkcję podglądu listy zakupów. Omyłkowo dodane pozycje można usunąć, lub zmienić ilość zamówionych sztuk. Po złożeniu zamówienia prosimy o podanie danych  czy dane adresowe są poprawne. Każde zamówienie
jest przez nas potwierdzane telefonicznie.

2.
Jak się zarejestrować?

Rejestracja jest bardzo prosta. Po kliknięciu w odnośnik '
Zarejestruj się' należy podać dane wymagane przy rejestracji wraz z adresem e-mail. Oświadczamy, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 z 1997 poz. 883., że dane są przetwarzane wyłącznie dla potrzeb realizacji zamówienia i nie będą udostępniane innym podmiotom. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych, możliwość ich modyfikacji, jak i usunięcia pisząc na adres info@mojaferma.pl. Szczegóły znajdziecie Państwo w stopce w zakładce 'RODO'.

3. Czy rejestracja pociąga za sobą jakieś konsekwencje?

Zarejestrowanie się w naszym serwisie nie pociąga ze sobą żadnych konsekwencji i nie nakłada obowiązków. Rejestracja jest bezpłatna. Dzięki niej jesteśmy w stanie spełnić wszelkie Państwa oczekiwania. Pozwala nam swobodnie kontaktować się z Państwem. Ponadto daje kilka dodatkowych możliwości np.: robiąc kolejne zakupy Kupujący nie musi ponownie wpisywać wszystkich swoich danych.

4.
Kto i kiedy potwierdza zamówienia?

Wszystkie zamówienia są potwierdzane telefonicznie przez pracownika naszego sklepu. Podczas rozmowy ustalany jest ostateczny kształt zamówienia, dostępność towarów, czas dostawy i koszty.
W dniu wysyłki towaru klient dostaje również SMS z informacją o nadaniu przesyłki i ewentualną kwotą pobrania.

5. Czy jest jakaś kwota minimalna zamówienia?

W naszym sklepie nie ma minimalnej kwoty zamówienia. Wysyłamy pojedyncze sztuki preparatów uwzględniając ewentualnie koszty dostawy.


6.
Dostępność produktu.

Przy każdym produkcie umieszczana jest informacja o dostępności. W krytycznych momentach np. ptasia grypa gdy zapotrzebowanie na niektóre towary wzrasta zamówienia realizujemy wg kolejności zgłoszeń. Po otrzymaniu zamówienia potwierdzamy dostępność  produktów u naszych dostawców i telefonicznie przekazujemy te informacje Państwu
.

7. Czas realizacji zamówienia

Całkowity czas realizacji zamówienia (wraz z dostawą) wynosi 24 do 48 godzin - jeśli produkt znajduje się na magazynie.
Przesyłki dostarczają firmy kurierskie - czas dostawy zależy od przewoźnika, rodzaju przesyłki oraz adresu odbiorcy.
Zazwyczaj zajmuje to do 2 dni roboczych. Jeśli kurier nie zastanie odbiorcy przesyłka jest jeden raz awizowana.


8.
Jaka firma kurierska obsługuje Państwa i jakie są koszty wysyłki?

Przesyłki dostarczane są przez kilka firm kurierskich w zależności od pory złożenia zamówienia i gabarytów przesyłki. Korzystamy z usług firm: Inpost, Fedex, DHL i DPD.

Koszt jest uzależniony od łącznej wagi zamówienia. Niezależnie od ilości paczek klient ponosi jeden koszt dostawy. 

Wyjątkiem są preparaty sypkie do paszy, u których w karcie produktu jest informacja odnośnie indywidualnych kosztów dostawy.

Waga paczki Przelew/Płatność online  
Mini - paczka do 10kg
           18,50 zł  
Maxi -paczka powyżej 10kg            29,00 zł  
Paleta - preparaty z indywidualnym kosztem dostawy powyżej 200kg            80,00 zł  
Dostawa Dolfos DOLMIX 20 i 25kg
           15,00 zł
 
     
Zamówienie o wartości powyżej 500,00 zł    DOSTAWA GRATIS  
Paleta powyżej 350kg (preparaty z indywidualnym kosztem dostawy)    DOSTAWA GRATIS  
 

9. Bezpieczeństwo dostawy.

Gwarantujemy 100% bezpieczeństwa dostawy zamówionych produktów.
Każdy wysyłany przez nas towar jest ubezpieczony do pełnej jego wartości. Przesyłki są dokładnie zabezpieczone. W razie widocznych uszkodzeń przesyłki należy z kurierem na miejscu spisać protokół szkody i w formie skanu lub zdjęcia przesłać do nas.

10.
Reklamacja

Zawsze przed odbiorem należy sprawdzić dobrze zawartość w obecności kuriera (czy zawartość przesyłki zgadza się z zamówieniem i danymi na FV oraz czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie.)
Jeżeli towar jest niezgodny Kupujący ma prawo nie przyjąć przesyłki (wynika to z art. 545 § 2 Kodeksu cywilnego). W przypadku uszkodzenia przesyłki Klient może odmówić przyjęcia przesyłki ze względu na widoczne uszkodzenia lub przyjąć przesyłkę i sporządzić z kurierem protokół szkody z dokładnym opisem co zostało uszkodzone i w jakim stopniu, wskazane jest zrobienie zdjęć przesyłki. WAŻNE - odbiorca powinien zachować protokół szkody i niezwłocznie przesłać jego kopię wraz ze zdjęciami na adres info@mojaferma.pl w terminie do 7 dni od czasu doręczenia przesyłki.

Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji wynikającej z błędu Sprzedającego  zwracane są koszty zamówienia + koszty przesyłek lub w trybie priorytetowym realizowane jest powtórne zamówienie.

WAŻNE:
sporządzenie protokołu szkody jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia przesyłki.


11. Czy realizujecie Państwo zamówienia płatne przy odbiorze?

Oczywiście. To Kupujący wybiera formę płatności podczas składania zamówienia, zarówno na stronie sklepu, jaki telefonicznie. Czy wybraniu opcji " płatność za pobraniem", za towar Kupujący płaci kurierowi przy odbiorze przesyłki.


12. Wystawienie faktury na podstawie paragonu i d
uplikat faktury

Zgodnie ze znowelizowanymi przepisami dotyczącymi wystawiania Faktury do paragonu, od 1 stycznia 2020 roku przedsiębiorca będzie miał prawo do żądania wystawienia faktury do paragonu na firmę wyłącznie w przypadku, gdy na paragonie zostanie zawarty jego NIP. Jeżeli warunek ten nie zostanie spełniony, sprzedawca nie ma prawa do wystawienia faktury do paragonu na firmę, a nabywca nie może ująć poniesionego wydatku w kosztach podatkowych. Dlatego też przedsiębiorcy powinni prosić o wystawienie faktury w momencie zakupu bądź podawać numer NIP przed wydrukiem paragonu, aby został on zawarty na tego rodzaju dokumencie.

W celu otrzymania duplikatu faktury VAT prosimy o kontakt telefoniczny z opiekunem lub przesłanie wiadomości e-mail z numerem zamówienia na adres info@mojaferma.pl. Duplikat zostanie wysłany na adres odbiorcy.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl